×
Уважаемый посетитель сайта! Вы используете устаревший браузер. Для корректного отображения информации, пожалуйста, воспользуйтесь другим браузером или обновите используемый!

Рэкамендацыі па прадастаўленні сацыяльнай рэкламы для ацэнкі яе якасці Саветам

У мэтах аптымізацыі работы рабочай групы і Міжведамаснага савета па рэкламе, стварэння магчымасці ўсебаковага і поўнага разгляду сюжэтаў сацыяльнай рэкламы рэкамендуем прадстаўляць у Міністэрства антыманапольнага рэгулявання і гандлю наступныя дакументы і матэрыялы:

1) Сцэнар або сюжэт сацыяльнай рэкламы (ТБ, радыё, вонкавай і (або) рэкламы на транспартным сродку) у электронным выглядзе (на CD-DVD-дыску або па адрасе o.kravcova@mart.gov.by).

Рэкамендуем прысвойваць файлу найменне з выкарыстаннем ключавых слоў сацыяльнай рэкламы (3-4 словы; каб у далейшым пры перапісцы і працы з рэкламараспаўсюджвальнікамі не ўзнікала праблемных пытанняў) наступным чынам: Скарочаная назва рэкламадаўцы_Найменне сацыяльнай рэкламы_Від сацыяльнай рэкламы.

Напрыклад:

МУС_Разам за бяспеку_НР

Мінпрыроды_Захаванне біяразнастайнасці_ТБ

Дзяржкаммаёмасць_Аўкцыёны_ТС

Мінздароўя_Сэрца. Звярніцеся да ўрача_Радыё

Пры гэтым відэаролік тэлевізійнай сацыяльнай рэкламы рэкамендуецца накіроўваць у сціснутым выглядзе адным файлам (не версію для тэлебачання; але не аддзяляючы гукавую дарожку ад відэаверсіі).

2) Суправаджальны ліст (у вольнай форме; адрасаваны ў Міністэрства антыманапольнага рэгулявання і гандлю, Міжведамасны савет па рэкламе) аб разглядзе прадстаўленай сацыяльнай рэкламы на пасяджэнні Савета, які змяшчае наступную інфармацыю:

  • найменне сацыяльнай рэкламы;
  • выгляд сацыяльнай рэкламы (ТБ, радыё, вонкавая і (або) рэклама на транспартным сродку) і месцы, тэрыторыя размяшчэння (распаўсюджвання) (Рэспубліканскія і (або) рэгіянальныя
    тэле-, радыёканалы для ТБ- або радыёрэкламы; тэрыторыя Рэспублікі Беларусь, вобласці, раёна, горада ці іншага населенага пункта);
  • найменне рэкламадаўцы - дзяржаўнага органа, калі сацыяльную рэкламу на разгляд Савета прадстаўляе не сам дзяржаўны орган, а іншая арганізацыя па яго даручэнні;
  • кароткае абгрунтаванне вытворчасці і (або) размяшчэння (распаўсюджвання) сацыяльнай рэкламы на дадзеную тэму (выкананне дзяржаўнай праграмы, даручэнне Урада Рэспублікі Беларусь, неабходнасць вырашэння пэўнай сацыяльнай праблемы і г.д.);
  • асноўная ідэя сацыяльнай рэклама і задачы, на рашэнне якіх яна скіравана.

3) Завераная кіраўніком арганізацыі-заяўніка копія ліста дзяржаўнага органа, які будзе з'яўляцца рэкламадаўцам прадстаўленай сацыяльнай рэкламы, калі гэту рэкламу на разгляд Савета прадстаўляе не сам дзяржаўны орган, а іншая арганізацыя па яго даручэнні.

Прадстаўнікі дзяржаўных органаў-рэкламадаўцаў, а таксама арганізацый-рэкламавытворцаў могуць прысутнічаць на пасяджэнні рабочай групы ў мэтах прадстаўлення сацыяльнай рэкламы, тлумачэння ідэі і да т.п.