Міжведамасны савет па рэкламе
Рэкамендацыі па прадастаўленні сацыяльнай рэкламы для ацэнкі яе якасці Саветам
У мэтах аптымізацыі работы рабочай групы і Міжведамаснага савета па рэкламе, стварэння магчымасці ўсебаковага і поўнага разгляду сюжэтаў сацыяльнай рэкламы рэкамендуем прадстаўляць у Міністэрства антыманапольнага рэгулявання і гандлю наступныя дакументы і матэрыялы:
1) Сцэнар або сюжэт сацыяльнай рэкламы (ТБ, радыё, вонкавай і (або) рэкламы на транспартным сродку) у электронным выглядзе (на CD-DVD-дыску або па адрасе o.kravcova@mart.gov.by).
Рэкамендуем прысвойваць файлу найменне з выкарыстаннем ключавых слоў сацыяльнай рэкламы (3-4 словы; каб у далейшым пры перапісцы і працы з рэкламараспаўсюджвальнікамі не ўзнікала праблемных пытанняў) наступным чынам: Скарочаная назва рэкламадаўцы_Найменне сацыяльнай рэкламы_Від сацыяльнай рэкламы.
Напрыклад:
МУС_Разам за бяспеку_НР
Мінпрыроды_Захаванне біяразнастайнасці_ТБ
Дзяржкаммаёмасць_Аўкцыёны_ТС
Мінздароўя_Сэрца. Звярніцеся да ўрача_Радыё
Пры гэтым відэаролік тэлевізійнай сацыяльнай рэкламы рэкамендуецца накіроўваць у сціснутым выглядзе адным файлам (не версію для тэлебачання; але не аддзяляючы гукавую дарожку ад відэаверсіі).
2) Суправаджальны ліст (у вольнай форме; адрасаваны ў Міністэрства антыманапольнага рэгулявання і гандлю, Міжведамасны савет па рэкламе) аб разглядзе прадстаўленай сацыяльнай рэкламы на пасяджэнні Савета, які змяшчае наступную інфармацыю:
- найменне сацыяльнай рэкламы;
- выгляд сацыяльнай рэкламы (ТБ, радыё, вонкавая і (або) рэклама на транспартным сродку) і месцы, тэрыторыя размяшчэння (распаўсюджвання) (Рэспубліканскія і (або) рэгіянальныя
тэле-, радыёканалы для ТБ- або радыёрэкламы; тэрыторыя Рэспублікі Беларусь, вобласці, раёна, горада ці іншага населенага пункта); - найменне рэкламадаўцы - дзяржаўнага органа, калі сацыяльную рэкламу на разгляд Савета прадстаўляе не сам дзяржаўны орган, а іншая арганізацыя па яго даручэнні;
- кароткае абгрунтаванне вытворчасці і (або) размяшчэння (распаўсюджвання) сацыяльнай рэкламы на дадзеную тэму (выкананне дзяржаўнай праграмы, даручэнне Урада Рэспублікі Беларусь, неабходнасць вырашэння пэўнай сацыяльнай праблемы і г.д.);
- асноўная ідэя сацыяльнай рэклама і задачы, на рашэнне якіх яна скіравана.
3) Завераная кіраўніком арганізацыі-заяўніка копія ліста дзяржаўнага органа, які будзе з'яўляцца рэкламадаўцам прадстаўленай сацыяльнай рэкламы, калі гэту рэкламу на разгляд Савета прадстаўляе не сам дзяржаўны орган, а іншая арганізацыя па яго даручэнні.
Прадстаўнікі дзяржаўных органаў-рэкламадаўцаў, а таксама арганізацый-рэкламавытворцаў могуць прысутнічаць на пасяджэнні рабочай групы ў мэтах прадстаўлення сацыяльнай рэкламы, тлумачэння ідэі і да т.п.