×
Уважаемый посетитель сайта! Вы используете устаревший браузер. Для корректного отображения информации, пожалуйста, воспользуйтесь другим браузером или обновите используемый!

Пытанне:

Ці з'яўляецца рэкламнай гульнёй мерапрыемства, для ўдзелу ў якім неабходна набыць канкрэтны тавар і атрымаць падарунак?

Адказ:

Пунктам 4 Палажэння аб правядзенні рэкламных гульняў на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, зацверджанага Указам Рэспублікі Беларусь ад 30.01.2003 г.  № 51, устаноўлена, што не з'яўляюцца рэкламнымі гульнямі рэкламныя акцыі, якія праводзяцца ў выглядзе мерапрыемстваў у мэтах стымулявання рэалізацыі тавараў (работ, паслуг), у працэсе якіх усе іх удзельнікі, якія выканалі ўмовы, устаноўленыя арганізацыяй або індывідуальным прадпрымальнікам, якая праводзіць гэтыя мерапрыемствы, а таксама прадстаўніцтвам замежнай арганізацыі, атрымліваюць аднолькавыя падарункі.

Таму рэкламнае мерапрыемства, пры правядзенні якога ўсе яго ўдзельнікі, якія выканалі аднолькавыя ўмовы (напрыклад, якія набылі канкрэтны тавар або якія набылі любыя тавары на пэўную суму) атрымаюць аднолькавыя падарункі, з'яўляецца рэкламнай акцыяй, пры ўмове неабмежаванай колькасці падарункаў, якія выдаюцца у перыяд ўсяго тэрміну правядзення рэкламнай акцыі. Рэкламныя акцыі не падлягаюць рэгістрацыі ў Міністэрстве антыманапольнага рэгулявання і гандлю Рэспублікі Беларусь.