Ці можна будзе праводзіць рэкламныя мерапрыемствы з мэтай стымулявання рэалізацыі алкагольных напояў у аб'ектах грамадскага харчавання? Кім яны могуць праводзіцца?
Пытанне:
Адказ:
З 8 ліпеня 2021 года Закон Рэспублікі Беларусь ад 10 мая 2007 г. № 225-З «Аб рэкламе» будзе дзейнічаць у рэдакцыі Закона Рэспублікі Беларусь ад 4 студзеня 2021 г. № 82-3 «Аб змяненні законаў па пытаннях рэкламы» (далей – Закон аб рэкламе).
Згодна з пунктам 2 артыкула 17 Закона аб рэкламе арганізацыя і правядзенне конкурсаў, латарэй, гульняў, іншых гульнявых, рэкламных, культурных, адукацыйных, спартыўных і спартыўна-масавых мерапрыемстваў, закладу ў мэтах стымулявання рэалізацыі алкагольных напояў забараняюцца. Дадзенае патрабаванне не распаўсюджваецца на рэкламныя мерапрыемствы, якія праводзяцца ў маркетынгавых мэтах у аб'ектах грамадскага харчавання.
Пры гэтым суб'ектны склад арганізатараў такога роду мерапрыемстваў Законам аб рэкламе не вызначаны.
У гэтай сувязі не супярэчыць нормам Закона аб рэкламе правядзенне ў маркетынгавых мэтах у аб'ектах грамадскага харчавання рэкламных мерапрыемстваў у мэтах стымулявання рэалізацыі алкагольных напояў. Праводзіць дадзеныя мерапрыемствы могуць як самі ўладальнікі аб'екта грамадскага харчавання, так і іншыя суб'екты гаспадарання.