×
Міністэрства
Кіраўніцтва
Cтруктура
Тэрытарыяльныя органы
Заканадаўства
Грамадска-кансультатыўны савет
Беларуская ўніверсальная таварная біржа
Рэдакцыя часопіса «Гермес»
Дзейнасць
Антыманапольнае рэгуляванне і канкурэнцыя
Рэгуляванне гандлю
Абарона правоў спажыўцоў
Рэгуляванне рэкламнай дзейнасці
Рэгуляванне і кантроль закупак
Прымяненне мер нетарыфнага рэгулявання
Біржавы гандаль
Навіны
Звярнуцца ў МАРГ
Асабісты прыем грамадзян і юр. асоб
Прамая тэлефонная лінія
Гарачая лінія
Электронныя звароты
Паведаміць аб росце кошту на тавары
Паведаміць аб росце кошту на лекі і медыцынскія вырабы
Кантакты
Адрас і рэжым працы
Прыёмная Міністра
Гарачая лінія
Прэс-служба
Вышэйшы дзяржаўны орган
Важнае на сайце
Дзяржаўны рэестр гаспадарчых суб'ектаў, якія займаюць дамінуючае становішча на таварных рынках
Дзяржаўны рэестр суб'eктаў натуральных манаполій
Міністэрства антыманапольнага рэгулявання і гандлю
Рэспублікі Беларусь
Гарачая лінія
+375 17 200 92 02
Прыемная
+375 17 327 48 02
Факс
+375 17 327 24 80
E-mail:
mail@mart.gov.by
Адрас:
вул. Кірава, 8, корп. 1, 220030, г. Мінск
Электронныя звароты
Мы ў сацсетках
Уважаемый посетитель сайта! Вы используете устаревший браузер. Для корректного отображения информации, пожалуйста, воспользуйтесь другим браузером или обновите используемый!
МІНІСТЭРСТВА АНТЫМАНАПОЛЬНАГА РЭГУЛЯВАННЯ І ГАНДЛЮ РЭСПУБЛIКI БЕЛАРУСЬ
Міністэрства
Кіраўніцтва
Cтруктура
Тэрытарыяльныя органы
Заканадаўства
Грамадска-кансультатыўны савет
Беларуская ўніверсальная таварная біржа
Рэдакцыя часопіса «Гермес»
Дзейнасць
Антыманапольнае рэгуляванне і канкурэнцыя
Рэгуляванне гандлю
Абарона правоў спажыўцоў
Рэгуляванне рэкламнай дзейнасці
Рэгуляванне і кантроль закупак
Прымяненне мер нетарыфнага рэгулявання
Біржавы гандаль
Навіны
Звярнуцца ў МАРГ
Асабісты прыем грамадзян і юр. асоб
Прамая тэлефонная лінія
Гарачая лінія
Электронныя звароты
Паведаміць аб росце кошту на тавары
Паведаміць аб росце кошту на лекі і медыцынскія вырабы
Кантакты
Адрас і рэжым працы
Прыёмная Міністра
Гарачая лінія
Прэс-служба
Вышэйшы дзяржаўны орган
Галоўная
Дзейнасць
Абарона правоў спажыўцоў
Пытанне-адказ
Пытанне-адказ
Пытанне:
Спажывец набыў керамічную і керамагранітную плітку. Ці мае права спажывец вярнуць такі тавар прадаўцу? Ці мае права прадавец адмовіць спажыўцу ў вяртанні такога тавару?
Пытанне:
У падарункавым сертыфікаце, набытым спажыўцом, паказана, што «падарункавы сертыфікат без касавага чэка аб аплаце яго наміналу – не дзейнічае». Ці мае права прадавец патрабаваць ад спажыўца пры атаварку падарункавага сертыфіката прад'яўлення чэка? Правамерны адмова прадаўца перадаць пакупніку тавар па падарункавым сертыфікаце без чэка, які пацвярджае набыццё сертыфіката?
Пытанне:
Падарункавыя сертыфікаты могуць быць на пэўную суму або на пэўныя тавары?
Пытанне:
Што азначае словазлучэнне «Прадавец (выканаўца) абавязаны перадаць тавары (выканаць работы, аказаць паслугі), названыя ў падарункавым сертыфікаце», якое змяшчаецца ў пункце 6 Палажэння?
Пытанне:
Згодна з пунктам 6 Палажэння «прадавец (выканаўца) абавязаны забяспечыць спажыўцу магчымасць атрымання тавараў (работ, паслуг) на астатнюю суму на працягу тэрміну дзеяння падарункавага сертыфіката». Ці мае права прадавец выдаць здачу спажыўцу?
Пытанне:
Ці прадугледжана заканадаўствам вяртанне падарункавага сертыфіката прадаўцу (рэалізатару) ўзамен на грашовыя сродкі, выплачаныя пры яго набыцці?
Пытанне:
Ці мае права прадавец па патрабаванню спажыўца ажыццявіць абмен альбо вяртанне тавару, які ўваходзіць у Пералік нехарчовых тавараў належнай якасці не падлягаючых абмену і вяртанню, зацверджаны пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14 чэрвеня 2002 г. № 778 (далей - Пералiк)?
Пытанне:
Спажыўцом набыты тавар па акцыйнай цане ў перыяд правядзення акцыі, пасля ў тавары выявіўся недахоп. Які кошт тавару падлягае вяртанню пакупніку пры задавальненні патрабавання спажыўца аб скасаванні дагавора куплі-продажу і вяртанні грашовых сродкаў?
Пытанне:
Спажывец разлічыўся за тавар банкаўскай аплатнай картай. Пазней спажыўцом была прад'яўлена прэтэнзія прадаўцу аб скасаванні дагавора рознiчнага куплi-продажу і вяртанні выплачанай за тавар грашовай сумы. Аднак карта, з дапамогай якой была праведзена аплата тавару, на момант прад'яўлення прэтэнзіі ў спажыўца адсутнічала. З прычыны адсутнасці карты прадавец адмовіў у вяртанні грашовых сродкаў. Цi правамерна адмова прадаўца i як дзейнічаць спажыўцу ў такой сітуацыі?
Пытанне:
Заканадаўствам вызначана, што спажывец мае права на абмен і вяртанне тавару належнай якасці. Ці абавязаны ў такім выпадку спажывец прад'яўляць такое патрабаванне прадаўцу тавару ў пісьмовай форме (напрыклад, пісаць заяву)?
Пытанне:
Ці маюць права грамадскія аб'яднанні і камерцыйныя арганізацыі праводзіць кантрольныя мерапрыемствы ў гандлевых арганізацыях?
Пытанне:
Ці адносяцца тэлефоны для мабільнай сувязі да тэхнічна складаных тавараў бытавога прызначэння, якiя ўключаны ў Пералік нехарчовых тавараў належнай якасці, якія не падлягаюць абмену і вяртанню?
Пытанне:
Ці адносяцца відэарэгістратары і навігатары да тавараў, якiя ўключаны ў Пералік тэхнічна складаных тавараў, у дачыненні да якіх спажывец мае права патрабаваць замены тавару або вяртання выплачанай за яго грашовай сумы па заканчэнні 30 дзён з дня перадачы тавару прадаўцом спажыўцу пры выяўленні істотнага недахопу ў тавары ці парушэнні тэрмінаў бязвыплатнай ліквідацыі недахопаў тавару. Якія патрабаванні мае права заявіць спажывец у выпадку набыцця няякаснага відэарэгістратара або навігатара?